MKKSZ

Hegyre Fel!

Meghódítottuk a Börzsöny legmagasabb csúcsát!

Szombat reggel sokan a szakosztályból már korán reggel talpon voltunk, hogy induljunk a csónakházhoz. Ennek az volt az oka, hogy szakosztályunk a tavalyi évhez hasonlóan idén is részt akart venni az MKKSZ által szervezett Nagyhideghegy Futás-on.
Fél nyolckor 3 autóval indultunk el a Börzsönybe, hogy meghódítsuk a 864 méter magas Nagyhideghegyet. A táti bekötő útnál még egy autó csatlakozott hozzánk, így teljes lett a csapat.
A Királyrétre kilenc óra körül, gyönyörű napsütésben érkeztünk meg. A parkolóban sok ismerőssel találkoztunk a rivális szakosztályokból, örömmel üdvözöltük a kajakos barátainkat a Tatai Hódisport, a Göd, a Vért stb. szakosztályokból. Nagy öröm volt számunkra, hogy a rajtnál felfedeztük a kajakos-kenus büszkeségeinket, az olimpikonokat, akikkel együtt indulhattunk a versenyen.
A rajt tíz órakor volt, a nagy létszámra tekintettel három csoportban indítottak minket korosztályok szerint. A gyerekek elrajtoltak az első és második csoporttal, mi felnőttek indultunk utoljára. A terep elég kimerítő volt, hét kilométer hosszú emelkedőn közel hatszáz méter szintkülönbséggel kellett megbirkóznunk. Fent a csúcson mindenért kárpótolt minket a gyönyörű kilátás a forró tea és a kalóriák pótlására kapott csoki.
Sajnos a kisorsolt Nelo hajót nem mi nyertük de így is megérte. Mi jövőre is eljövünk, és minden mozgás szerető felnőttnek és gyermeknek ajánlom, hogy próbálja meg. A túrázás, kirándulás a jó levegőn nagyon egészséges testmozgás.

Külön dicséret illeti a résztvevő gyerekeket:
Abronics Gergő, Abronics Máté, Kovács Zsolt, Kovács Ivett, Kovács Krisztián, Slivensky Krisztián, Kovács Patrik, Gurgulits Bence, Jung Niki, Jung Balázs, Buczó Dóri, Hajdú Barbara, Wierl Alexandra, Salkovics Ábel, Vári Ádám.

És köszönjük a felnőtteknek, edzőknek akik velünk tartottak: